Nie potrzebujesz tradycyjnego biura

pracę, wynagrodzenia bezosobowe ? wynikające z tytułu umowy o dzieło, zlecenia lub agencyjnej. Na wynagrodzenia osobowe składają się: wynagrodzenie zasadnicze, dopłaty (premie, wynagrodzenie za pracę w godzinach nadliczbowy

Nie potrzebujesz tradycyjnego biura

Co powinieneś wiedzieć o - Rodzaje i składniki wynagrodzeń

Z punktu widzenia pracodawcy wynagrodzenia dzielą się na:

wynagrodzenia osobowe ? wynikające z tytułu umowy o pracę,
wynagrodzenia bezosobowe ? wynikające z tytułu umowy o dzieło, zlecenia lub agencyjnej.
Na wynagrodzenia osobowe składają się:

wynagrodzenie zasadnicze,
dopłaty (premie, wynagrodzenie za pracę w godzinach nadliczbowych, dodatek stażowy, dodatek funkcyjny, dodatek za pracę w warunkach szkodliwych itp.),
płace uzupełniające (za czas nieprzepracowany np. wynagrodzenie za czas choroby),
ekwiwalenty za niewykorzystany urlop.
Do wynagrodzeń nie zalicza się w rozumieniu przepisów:

świadczeń wypłacanych ze środków ZUS,
ekwiwalentów (np. za odzież roboczą, używanie własnych samochodów itp.),
kosztów podróży służbowych,
wypłat z tytułu projektów wynalazczych i racjonalizatorskich.

Źródło:


Czemu tracisz czas?

Czas jest zasobem ograniczonym w formacie ilościowym, który co więcej nie daje się cofnąć, składować, nie można go kupić, zwielokrotnić, nie daje się niczym zastąpić i nieustannie upływa. Największym problemem ludzi jest marnowanie czasu. Istnieją dwie podstawowe grupy uwarunkowań marnotrawstwa czasu.

Wewnętrzne
Pierwsza grupa to uwarunkowania wewnętrzne, czyli czynniki uzależnione od człowieka w tym trzy najważniejsze: brak przemyśleń nad sobą oraz brak uzmysłowienia sobie przemijania czasu; brak wiedzy na temat zarządzania czasem; cechy osobowościowe człowieka.

Do cech sprzyjających marnowaniu czasu zaliczyć można: brak wiedzy, brak doświadczenia, brak motywacji, brak asertywności, niezdyscyplinowanie, niepunktualność, brak porządku, niesystematyczność, brak talentów organizacyjnych, niedbalstwo, flegmatyczność, słaba komunikatywność, gadatliwość, brak ambicji. Większość to cechy ściśle związane z osobowością człowieka, a więc bardzo odporna na zmiany. Można temu przeciwdziałać przez eliminację lub przekształcenia poprzez przyjęcie innego modelu psychicznego lub też odpowiednio zaprogramowane szkolenia.

Daje się zauważyć, że marnotrawstwo czasu w większości przypadków wynika z faktu, iż człowiek nie działa świadomie a jego postępowanie jest przypadkowe lub kieruje nim w stopniu niedostatecznym. Ogólnie rzecz biorąc większość ludzi nie potrafi racjonalnie gospodarować czasem własnym.

Zewnętrzne
Druga grupa to czynniki zewnętrzne. Wśród nich wymienić można: drogę do pracy, różnego typu zebrania, kolejki w sklepach i urzędach, telefony i wizyty akwizytorów czy niespodziewanych petentów, przeszkody w pracy płynące z otoczenia (zgiełk, gwar), potrzeba czytania prasy codziennej i fachowej, konieczność oglądania audycji telewizyjnych, awarie urządzeń, instalacji, zasilania, niepunktualność interesantów czy znajomych, tłok uliczny itd.


Jak przekonać klienta do prowadzenia wirtualnego biura?

W ostatnim czasie na rynku pojawiło się bardzo dużo firm zajmujących się prowadzeniem wirtualnych biur. Jest to niewątpliwie bardzo potrzebna działalność, z której chętnie korzystają szczególnie początkujący przedsiębiorcy. Wirtualne biura zdobywają coraz więcej klientów, jednak i konkurencja w tym zakresie jest coraz większa. Jak zdobyć nowych klientów? Większość wirtualnych biur oferuje swoim potencjalnym klientom bardzo atrakcyjne zniżki. Dotyczą one na przykład darmowego prowadzenia wirtualnego biura przez miesiąc czy też korzystnych zniżek w przypadku korzystania z najdroższego pakietu obejmującego największą liczbę usług administracyjnych.