Mechanika i technika w naszym życiu

Dodane: 25-06-2016 08:21
Mechanika i technika w naszym życiu pompy hydrauliczne do koparek

Co możemy zrobić, aby zapobiec awarii?

Doskonałym rozwiązaniem, które powoduje, że ilość usterek jest znacząco mniejsza, jest wykonywanie cyklicznych przeglądów. Taka diagnostyka może pomóc nie tylko w dostrzeżeniu elementów, które muszą zostać wymienione, ale także w poprawie działania urządzenia. Ma to znaczenie zwłaszcza w przypadku takich sprzętów, jak spycharki i koparki. Natychmiastowa pomoc, hydraulika siłowa i naprawa maszyn budowlanych nie jest przecież często możliwa od ręki i wtedy powstaje problem. Dlatego też, aby uniknąć takich niezręcznych sytuacji, na przykład opóźnień w wykonywanych pracach, warto co jakiś czas udać się do serwisu, aby nasz sprzęt został przejrzany przez specjalistę.


Korzystny wariant dla nieufnych klientów

Usługi takie, jak hydraulika siłowa i naprawa maszyn budowlanych coraz częściej są objęte okresem gwarancyjnym. Skąd taki pomysł? Wielu właścicieli serwisów zdaje sobie sprawę z tego, że klient zadowolony z usług może być doskonałą reklamą dla zakładu. Warto więc dbać o to, aby każda osoba zgłaszająca usterkę w swoim sprzęcie była zadowolona z przebiegu naprawy. Gwarancja może stanowić skuteczną formę zapewnienia klienta o fachowości usług wykonywanych przez serwisantów. Co prawda, zwykle nie jest ona długa, bo trwa około roku czy dwóch, ale jest to i tak ukłon serwisu w stronę klienta i zwykle jest bardzo pozytywnie odbierany przez zainteresowanych.


Produkcja i serwis?

Zwykle firmy, które zajmują się naprawami nie produkują własnych części tylko kupują części od konkretnych producentów. Jednak taka dziedzina, jak hydraulika siłowa i naprawa maszyn budowlanych to trochę inny rynek. W związku z tym, że odbiorców takich usług nie jest zbyt wielu, bardzo często dla serwisu może okazać się bardziej opłacalne wytwarzanie własnych części. To może znacząco poprawić kondycję finansową firmy, gdyż więcej klientów może korzystać z takich usług. Oczywiście, podczas sprzedaży własnych produktów nikogo nie zdziwi polecenie własnego serwisu podczas awarii ? któż przecież zna się lepiej na produkowanym sprzęcie niż producent?