Kwestia druku etykiet i nie tylko

ązanie, ponieważ można od razu zniwelować błędy popełniane przez potencjalnych klientów przy składaniu zamówienia. Często zdarza się, że prześlą zły plik w złym formacie, przy drukarni internetowej ten błąd jest wychwytywany j

Kwestia druku etykiet i nie tylko etykiety spożywcze

O druku online

Drukarnie internetowe zdobywają coraz więcej zwolenników, w sumie nic dziwnego kiedy coraz więcej handlu odbywa się przez internet właśnie. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie, ponieważ można od razu zniwelować błędy popełniane przez potencjalnych klientów przy składaniu zamówienia.

Często zdarza się, że prześlą zły plik w złym formacie, przy drukarni internetowej ten błąd jest wychwytywany jeszcze przez sam skrypt przyjmujący zamówienie. Oczywiście takie drukarnie mają też swoje wady, czyli brak możliwości zindywidualizowanego podejścia do klienta i jego potrzeb, no chyba, że trafimy naprawdę dobrą drukarnię.


Czym jest DTP? Odpowiada Wikipedia

DTP (ang. Desktop Publishing ? publikowanie zza biurka) ? termin oznaczający pierwotnie ogół czynności związanych z przygotowaniem na komputerze materiałów, które będą później powielone metodami poligraficznymi. Krócej mówiąc, termin ten oznacza komputerowe przygotowanie do druku. W tym znaczeniu termin ten dotyczy nie tylko fazy projektowej, czyli tworzenia w programach komputerowych obrazu (oraz kształtu) stron publikacji, ale także zarządzania pracą grupową, a nawet odnosi się do komputerowego sterowania urządzeniami wykorzystywanymi w tym procesie, a więc np. naświetlarkami czy maszynami drukarskimi.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/DTP


Reklama drukowana

Wszyscy lubią kolorowe gazety i ulotki informacyjne. Jednak te materiały nie byłby takie ładne gdyby nie druk oraz poligrafia? Współcześnie takie rzeczy drukuje się coraz częściej i w coraz większych nakładach, bo zapotrzebowanie na taki druk ciągle rośnie.

Mało która firma w dzisiejszych czasach nie korzysta z usług drukarni- ulotki, wizytówki czy mały banner, to niemal standard dla każdej firmy. Zarówno małe jak i duże firmy zamawiają druk, wiadomo, że na inną skalę ale zawsze. Jednak dalej można spotkać źle oznaczone czy nie wypromowane marki, przyczyną tego może być właśnie brak inwestycji w drukowanie materiałów reklamowych.