Sposób na zwiększenie liczby klientów
Chociaż usługi elektryczne należą do zleceń, których nie trzeba specjalnie reklamować, to jednak niejeden elektryk decyduje się na umieszczenie ogłoszeń o własnej działalności. Odpowiednie hasło reklamowe może znacząco zwiększyć liczbę klientów, a to z kolei przekłada się na zysk finansowy, więc elektrycy korzystają czasami z możliwości zamieszczania reklam. Bardzo popularne przy takich usługach jest zamieszczanie swoich danych kontaktowych oraz określenie profilu działalności firmy poprzez baner na samochodzie, którym porusza się elektryk. Właściwie większość elektryków korzysta z takiej opcji reklamy.
Obecnie stosowane są powszechnie rury preizolowane
Wady i zalety:
Zalety:
Wady:
Zalety:
Wady:
Jako tradycyjne źródła energii cieplnej przyjmuje się takie metody postępowania, w których nie jest brane pod uwagę ewentualne negatywne oddziaływanie na środowisko.
Ciepło z elektrociepłowni do budynku dostarczane jest rurociągami w postaci gorącej wody. Woda ta nie jest stosowana bezpośrednio do ogrzewania, lecz jej energia cieplna przekazywana jest do wewnętrznego obiegu grzewczego centralnego ogrzewania w wymienniku ciepła (rekuperatorze). Dawniej powszechnie stosowano do przesyłu magistrale słabo izolowane, co powodowało duże straty ciepła, a wykonanie instalacji przesyłowej wymagało wysokich nakładów. Obecnie stosowane są powszechnie rury preizolowane, które ograniczają straty ciepła i ułatwiają montaż.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Centralne_ogrzewanie
Oferta firm zajmujących się usługami elektrycznymi
Napięta sytuacja na rynku pracy powoduje, że aby wybić się na tle konkurencji należy się przede wszystkim pozytywnie wyróżniać. W związku z tym coraz więcej firm, które świadczą usługi w zakresie naprawy instalacji elektrycznych poszerza swoją działalność. Od elektryka możemy już więc oczekiwać nie tylko znajomości elektryki, ale także problemów z dziedziny energetyki czy elektroniki. Tacy fachowcy są bardzo pożądani na rynku pracy i wielu klientów woli wybrać osobę, która potrafi świadczyć usługi z więcej niż jednej branży, ponieważ często jest to bardziej opłacalne finansowo i zajmuje mniej czasu niż wezwanie kilku fachowców.